Известие

Collapse
No announcement yet.

Лека полека...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от sciiv Покажи съобщение
    Това с пушенето за предния лагер ли става въпрос?Ако е за него смяната е наложителна веднага,защото пушенето показва развиване на голяма температура следствие на което води до блокиране на предно колело и може и да е фатално;но ако не съм разбрал правилно и лагера само си вие от време на време си карай спокойно поне докато не почне да вие постоянно и пак може да изкара още малко.Малко,малко така моя изкара 2 години незнам как ,но е факт и то с миниум 70 км на ден само дето накрая горката нямаше никаква инерция
    Но такива интервенции мога да причиня единствено на себе си,ако е за друг бих го сменил веднага!!!
    Не е предния, прочети внимателно мнението на колегата RealSeX , там пише, че става въпрос за задния мост. По важното е че проблема е намерен.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • Даммм проблема е намерен и даже решен сега 33-ката има стойка ... обаче има др. проблем ... някой е сменил паролата на Тишо за форума ... АБВ ... и Сурат Тефтера и сега става си еб*ло мамата ...
      sigpic
      33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
      Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

      Comment


      • Абе шибана история са тия оси отзад. Голфаджийско решение са тия конусни лагери (по дефоут всичко голфианска е гадно) , аз затова реших проблема генерално. Дискове отзад. Главината, дисковете и апаратите стават от Типо. Голямо предимство е това, пък и части за Типо има навсякъде и са ефтини.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • За предния лагер разбрах ще изкара до заплата значи..Остана въпроса защо от време на време пропушва прес ауспуха???Смисъл карам ден два и по едно време примерно отишъл съм на работа в 8 и към 10-11 решавам да отида при клиент качвам се паля и гледам на огледалото едни кадили.Тръгвам карам като форсирам на свободна се вижда как излиза дим не е много но щом е видим го има.!! И така карам си спирам на някои светофар пак си пуши на място стигам там дето съм тръгнал.Гася върша си работата качвам се паля няма дим!!!!!!!! И така пуши когато си иска!!! От какво може да е този проблем и някой зблъсквал ли се е с него??????/
          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

          Comment


          • Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
            За предния лагер разбрах ще изкара до заплата значи..Остана въпроса защо от време на време пропушва прес ауспуха???Смисъл карам ден два и по едно време примерно отишъл съм на работа в 8 и към 10-11 решавам да отида при клиент качвам се паля и гледам на огледалото едни кадили.Тръгвам карам като форсирам на свободна се вижда как излиза дим не е много но щом е видим го има.!! И така карам си спирам на някои светофар пак си пуши на място стигам там дето съм тръгнал.Гася върша си работата качвам се паля няма дим!!!!!!!! И така пуши когато си иска!!! От какво може да е този проблем и някой зблъсквал ли се е с него??????/
            Бе на теб да не ти е запушена картерната вентилация?
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              Бе на теб да не ти е запушена картерната вентилация?
              Ако ми разясниш малко за какво става дума че ми стана интересно!!!!!!!!!!
              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

              Comment


              • Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
                Ако ми разясниш малко за какво става дума че ми стана интересно!!!!!!!!!!
                Картерната вентилация я изпълнява тялото като издутина преди гърловината за наливане на масло. Вътре в него има ламаринени ламели, където изпаренията трябва да се кондензират и маслото да изтече обратно в мотора. Останалите подкартерни газове биват изсмукани през маркуча, който влиза в Г-образния широк маркуч, който влиза в колектора.
                Понякога от нередовна смяна на маслото въпросното тяло
                се задръства с мизерия и мотора не може да изсмуче картерните газове. В следствие на това се образува налягане в мотора и понякога масло под налягане (кондензирано там) влиза в смукателния колектор и след това в цилиндрите.
                Естествено не значи, че това е проблема, на е добре да се провери. Просто вадиш тънкия маркуч от големия, запушваш големия с нещо и трябва от тънкия свободно да духа. При форсиране трябва да намалява духането. Най-силно е на празен ход.
                Първо виж този вариант, после всичко останало.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • А да не би случайно да си потдържаш нивото на маслото на макс!
                  Щото Алфи не търпеше да е над средата на пръчката!
                  Ще си спука ауспуха, ама ще го изхвърли и някъде под средата се успокояваше!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • Ами да смисъл малсото го смених преди 1200км преди около месец сега маи е на средата между минимум и максимум и тея дни не съм я виждал да пуши но утре смятам да пробвам това което ми каза боби 33.А някои ми беше подхвърлил че боксерите е хубаво даже да са над максимума или нещо такова!
                    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                    Comment


                    • Така днеска пробвах това което каза боби 33 откачих маркуча които води от гарловината до маншона на въздуховодите запуших дупката на маншона и маркуча от към гърловината за маслото си духаше доста добре.Така че този вариант отпада.Утре сутрин ще видя нивото на маслото дали е паднало или както каза Иво (Мордохай) ще си падне до едно ниво.Междувременно някои ако се сети нещо да помага.!! Днеска като я изрясках на място към червения сектор си пропуши но смятам че при това положение е нормално да гори масло!!!!Или греша???????
                      Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
                        Така днеска пробвах това което каза боби 33 откачих маркуча които води от гарловината до маншона на въздуховодите запуших дупката на маншона и маркуча от към гърловината за маслото си духаше доста добре.Така че този вариант отпада.Утре сутрин ще видя нивото на маслото дали е паднало или както каза Иво (Мордохай) ще си падне до едно ниво.Междувременно някои ако се сети нещо да помага.!! Днеска като я изрясках на място към червения сектор си пропуши но смятам че при това положение е нормално да гори масло!!!!Или греша???????
                        При здрав мотор пушеци няма. Опасявам се, че ще трябва да сваляш глави.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • Това не звучи никак добре!!! Иначе днеска я настъпах малко и като я спрях беше добре после като я запалих пропуши но само това!!!!!
                          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                            Абе шибана история са тия оси отзад. Голфаджийско решение са тия конусни лагери (по дефоут всичко голфианска е гадно) , аз затова реших проблема генерално. Дискове отзад. Главината, дисковете и апаратите стават от Типо. Голямо предимство е това, пък и части за Типо има навсякъде и са ефтини.
                            Боби, типо с дискове отзад не е ли с абс?
                            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                              Боби, типо с дискове отзад не е ли с абс?

                              Да и аз това се чудех ма ме беше срам да питам!!!!!
                              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                              Comment


                              • И какво ви пречи като е с АБС.. шината на главината ще ви тежи ли кво
                                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                                Comment

                                Working...
                                X